Service Level Agreement (SLA)

Service Level Agreement (SLA) voor het onderhoud van je website. Je website wordt een steeds belangrijker instrument om zaken mee te doen en daarom moet je website optimaal functioneren. Met een gedegen Service Level Agreement (SLA) is die kwaliteit en dat permanente presteren daarmee gewaarborgd. Je website moet in de eerste plaats simpelweg bereikbaar zijn en bovendien verder correct functioneren. Dit geldt vervolgens voor het zichtbare deel (frontend) als voor de ondersteunende software die op de achtergrond draait (backend). Responsive Webdesign Bureau intrige sluit daarom een heldere Service Level Agreement (SLA) af die passen en daarnaast aansluiten bij de desbetreffende dienst. Wij leggen de afspraken tussen opdrachtgever en intrige vast in een Service Level Agreement (SLA). Denk bijvoorbeeld aan periodieke updates WordPress (geen upgrades), WordPress Thema, Plug-ins, bugfixes, security-issues en tot slot e-mail en telefonische ondersteuning. Een prettige garantie en een bindende afspraak.

Als je vragen hebt over onze diensten, neem dan gerust contact op via het contactformulier. We nemen dan zo spoedig mogelijk contact met je op. Bellen of whatsappen kan natuurlijk ook. Ons motto: “we zijn je namelijk graag en bovendien goed van dienst”.

Een Service Level Agreement (SLA) voor een optimale Website

Support responstijd

Wij garanderen dat fout- en probleemmeldingen binnen 1 werkdag behandeld worden. De doorlooptijd van constatering tot mogelijke oplossing is echter afhankelijk van de aard van het probleem. Eenvoudige storingen lossen we binnen 1 werkdag op. Complexe zaken binnen 5 werkdagen. Soms liggen problemen echter buiten onze macht. In dat geval bieden wij een alternatief dat we binnen 5 werkdagen implementeren. Wij pakken problemen met de hoogste prioriteit aan. Support verrichten wij voor een centraal aanspreekpunt in jullie organisatie, niet voor alle afzonderlijke medewerkers.

Regulier onderhoud

Wij updaten periodiek onder andere WordPress, WordPress Thema’s en plug-ins (geen upgrades) op de webserver naar ons beste inzicht en daarnaast bugfixes, security-issues en ten slotte telefonische ondersteuning. Wij doen dit minstens namelijk een keer per maand en wel proactief. Andere updates installeren we naar eigen inzicht. Verder melden wij altijd een noodzakelijke upgrade.

Verhelpen storingen

Heb je bijvoorbeeld storingen bij het gebruik van je website, dan verhelpen wij die overeenkomstig kosteloos. Het moet echter wel binnen onze macht liggen uiteraard. Een haperende internetverbinding bijvoorbeeld of een niet correct geïnstalleerde computer – beide bij u op locatie – vallen hier echter niet onder.

Bereikbaarheid

Meld je technische en gebruikersvragen op werkdagen van 9.00 tot 17.00 bij ons per e-mail of telefonisch.

Jouw Website Optima Forma met intrige

En we doen meer, Responsive Webdesign Bureau intrige verzorgt verder ook je: Responsive WordPress Website, Responsive WordPress Webshop, Domeinnaam Registratie, Webhosting,  Virtual Private Server (VPS), Hosting Op Maat, SSL-Certificaat, Service Level Agreement (SLA), Website Content, Google PageSpeed Insights (PSI), Search Engine Optimization (SEO) en Gratis Website Check.

Deel deze pagina Service Level Agreement (SLA)